Choď na obsah Choď na menu
 


1. Vypite za sebou sedem glgov studenej vody. 2. Zdvihnite ruky nad hlavu a prechádzajte sa po izbe. Na prvý pohľad banálny postup, ktorý však pomáha bránici získať pôvodný rytmus sťahov. 3. Skúste zadržať dych minimálne na 30 sekúnd. 4. Zadržte dych a trikrát po sebe preglgnite na prázdno. 5. Odporúča sa aj pitie mätového čaju, ktorý upokojuje svaly. 6. Dýchajte do papierového vrecúška. Inhalovanie oxidu uhličitého sa považuje za zaručený recept. 7. Vyskúšajte psychologický trik. Požiadajte svojho partnera, alebo kamarátku, aby povedali formulku: "Ak ešte raz štikneš, tak...". Najlepšie je vymyslieť činnosť, ktorú nemáte rady, napríklad, ak ešte raz štikneš, budeš umývať riad celý týždeň. 8. Urobte desať drepov. Fyzická aktivita tiež pomáha bránici. 9. V mnohých prípadoch, hlavne o detí, sa odporúča šteklenie, vďaka ktorému dochádza k smiatiu a bránica sa vracia do pôvodnej polohy. 10. Zjedzte lyžičku cukru. Impulzy nervov sa v ústach zmenia a bránica začne pracovať normálne. Ak čkanie trvá viac ako jeden deň, neváhajte a navštívte lekára. Iba odbornou pomocou sa môžete dlhotrvajúceho čkania zbaviť. Aby ste si spríjemnili čas počas čkania, nezabúdajte, že ak sa vám čká, niekto na vás myslí. Perlička na záver: Rekordérom v čkaní je Američan Charles Osborne, ktorý čkal sústavne 68 rokov a je zapísaný aj v Guinessovej knihe rekordov. Komentáre
 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.